350.00 Lei
SKU: 3760393040263
Apă de parfum. Unisex.
Pornește într-o odisee olfactivă cu setul de călătorie Essential Parfums!
• Bois Impérial by Quentin Bisch | Senzual - Lemnos - Proaspăt
• The Musc by Calice Becker | Irezistibil - Floral - Seducător
• Patchouli Mania by Fabrice Pellegrin | Profund - Misterios - Senzual
• Neroli Botanica by Anne Flipo | Androgin - Floral - Solar
Produs Essential Parfums, Franța.
Conținut: 4 x 10 ml
Ia cu tine doar esențialul.
Într-o călătorie mai lungă, pentru un weekend sau o escapadă de-o zi... ia cu tine unul, două, trei sau patru parfumuri și adaugă note olfactive potrivite cu locurile prin care treci sau cu momentele extraordinare pe care le trăiești.
Patru parfumuri în format nomad, patru invitații la călătorii ghidate de inspirația parfumierilor Essential Parfums Paris.
Un cadou perfect pentru tine sau pentru a răsfăța pe cineva drag.
Design elegant, flacoane din sticlă ultra-ușoară în format nomad de 10 ml, setul pentru voiaj combină caracterul practic cu eleganța și simplitatea. Geantă de mână, trusă de toaletă sau bagaj de mână, se strecoară peste tot, protejate de husa din bumbac.
Conținut Essential Parfums Voyage Collection set 4x10ml:
* Bois Imperial by Quentin Bisch - 10ml
* Patchouli Mania by Fabrice Pellegrin - 10ml
* The Musc by Calice Becker - 10ml
* Néroli Botanica by Anne Flipo - 10ml
* husă din bumbac - 1 buc.
Essential Parfums a creat patru mini ghiduri de călătorie în acord cu parfumurile din set. Odată cu achiziționarea unui Essential Parfums Voyage Collection set 4x10ml, vei primi o carte poștală cu un cod QR care te va transporta în patru destinații senzoriale și parfumate:
* în Arcachon cu Bois Impérial by Quentin Bisch
* în Jura cu Patchouli Mania by Fabrice Pellegrin
* în Provence cu The Musc by Calice Becker
* în Marea Mediterană cu Néroli Botanica by Anne Flipo.
Bon voyage!
Producătorii materiilor prime din aceste parfumuri aplică metode durabile de producție, în vederea îmbunătățirii practicilor agricole și de distilare, precum și pentru reducerea impactul asupra mediului.
conform INCI:
Bois Imperial by Quentin Bisch
alcohol denat, parfum (fragrance), aqua, alpha-isomethyl ionone, linalool, ethylhexyl methoxycinnamate, eugenol, butyl methoxydibenzoylmethane, ethylhexyl salicylate, limonene.
93% ingrediente naturale.
Patchouli Mania by Fabrice Pellegrin
alcohol denat, parfum (fragrance), aqua, alpha-isomethyl ionone, linalool, ethylhexyl methoxycinnamate, eugenol, butyl methoxydibenzoylmethane, ethylhexyl salicylate, limonene.
93% ingrediente naturale
The Musc by Calice Becker
alcohol denat, parfum (fragrance), aqua, ethylhexyl methoxycinnamate, alpha-isomethyl ionone, butyl methoxydibenzoylmethane, ethylhexyl salicylate, citronellol, linalool, citral, benzyl benzoate, d-limonene.
88% ingrediente naturale
Néroli Botanica by Anne Flipo
alcohol denat, parfum (fragrance), aqua, benzyl salicylate, linalool, butyl methoxydibenzoylmethane, limonene, pentaerythrityl, tetra-di-t-butylhydroxyhydrocinnamate, alpha-isomethyl ionone, tocopherol, benzyl benzoate, citral, geraniol, benzyl alcohol, farnesol.
90% ingrediente naturale
Lista ingredientelor poate suferi modificări. Consultă ambalajul produsului, înainte de utilizare.
Uz extern. Se pulverizează pe piele, de la o distanţă de aproximativ 25-30 cm. Evită contactul cu ochii. Inflamabil.
Nu se aplică pe pielea iritată, rănită sau cu alergii la parfum.
Essential Parfums (EP): libertate, pasiune și experiențe.
EP are în portofoliu parfumuri create între anii 2018 și 2024, în colaborare cu parfumierii Quentin Bisch, Olivier Pescheux, Nathalie Lorson, Bruno Jovanovic, Antoine Maisondieu, Natalie Gracia-Cetto, Sophie Labbe, Calice Becker, Fabrice Pellegrin și Anne Flipo.
Geraldine Archambault este fondatoarea companiei:
"Cu peste 25 de ani de experiență în industria parfumurilor, am înființat EP cu un spirit rebel și cu misiunea de a restabili esența parfumeriei artistice. La EP, am crescut cu o abordare simplă: oferindu-le parfumerilor carte albă pentru a crea, fără constrângeri sau limite."
Creăm parfumerie de înaltă calitate la un preț accesibil.
EP colaborează cu cei mai buni maeștri și parfumieri seniori din lume, aprovizionând cu rigoare ingrediente durabile, ori de câte ori este posibil, pentru a fi transformate în capodopere olfactive. Rezultatul este o marcă sub egida căreia poți găsi parfumuri unice, excepționale, la un preț accesibil - toate disponibile în ambalaje ecologice.
O idee simplă
Compania EP a fost creată pentru a împărtăși o adevărată pasiune pentru arta parfumului. Prin urmare, prioritatea va fi întotdeauna parfumul în sine, mai degrabă decât elementele care îl înconjoară (cum ar fi sticlele costisitoare, costurile de publicitate și taxele de licență care tind să încurce esența parfumeriei).
Abordare: parfumerie de înaltă calitate, durabilă și accesibilă
La EP, credem că parfumeria artistică la un preț accesibil este nu numai posibilă, ci și cea mai bună cale de urmat. Prin eliminarea intermediarilor și a modurilor tradiționale de publicitate, suntem capabili să ocolim costurile care reduc calitatea aromelor noastre. Inclusiv designul nostru reflectă această convingere: fiecare recipient elegant din sticlă pune accent pe conținutul prețios din interior, etichetat simplu cu numele parfumului și semnătura parfumierului.
Singura limitare pe care o au parfumierii EP este aceea că trebuie să folosească cel puțin un ingredient durabil în formula fiecărui parfum. De regulă, există mai mult decât unul: Mon Vetiver by Bruno Jovanovic se bazează pe vetiver cultivat pe plantații durabile din Haiti, Orange X Santal by Natalie Gracia-Cetto este realizat cu extract din lemn de santal durabil din plantațiile australiene etc.
Parfumurile EP nu au colorant. Ambalajele sunt ecologice, din hârtie, deschise și fără adezivi. Pe ambalajul fiecărui parfum sunt tipărite vizibil: concentrația acestuia, numele și portretul parfumerului care l-a creat.
Geraldine Archambault:
"Oamenii de azi vor să știe cum este făcut un parfum, de unde vine, ce impact are asupra planetei noastre. Sunt consumatori care aleg inteligent. Pot spune că EP este primul brand de nișă la un preț accesibil. Patruzeci la sută din cost este materia primă.
Mi-am creat propriul proiect de brand, deoarece credeam că lipsește ceva în parfumerie. Calitate bună, parfumuri accesibile, parfumieri vedete demni de apreciat și sustenabilitatea sunt cheile brandului meu."